Tuesday, July 8, 2008

Bioasli - Kelebihan apabila mengaktifkan SMS Bioasli


Anda hanya perlu sekali sahaja mengaktifkan Handphone type : onbioasli hantar ke 32781


Kelebihan aktif SMS Bioasli :

1-Penyata Akaun-Akan menerima penyata bulanan komisyen, baki ewallet & bilangan downline terkini secara SMS. Penyata ini akan dihantar antara 1hb hingga 5hb pada bulan berikutnya.

Contoh : Rm0.30 Bioasli- Komisyen anda bulan 10/2008=RM1500.00, Baki eWallet terkini = RM 2500.00, Bilangan Downline terkini =356 . Pertanyaan 03-32138046.

2-Hadiah & Tawaran-Akan menerima iklan sms dari Bioasli maksimum 2 kali sebulan, berkenaan tawaran hadiah terkini, produk baru dan masa terbaik membuat beliaan untuk menyertai world Pool di Plan B untuk memenangi hadiah RM1500 dan sebagainya.

3- Pengesahan Tempahan & No. Siri Penghantaran Gdex @ POS Malaysia.
Dengan mengaktifkan sistem SMS setiap tempahan anda di internet akan secara automatik menerima no.siri tempahan & penghantaran ke Handphone anda.

Cara untuk tidak mengaktifkan sistem SMS Bioasli taip : stopbioasli hantar ke 32781

Nota : Setiap ahli Bioasli boleh " stop atau on(aktif) " sistem SMS ini pada bila-bila masa sahaja.

Bioasli - Tawaran Set Khas Suami sehingga 19/07/2008

Monday, July 7, 2008

TAWARAN HADIAH DARI PEMBELIAN PRODUK ( BIOASLI )

Bioasli -sah sehingga 19/07/2008
Madu Asli 65ml

Produk Baru Losyen Power 3 Lines & Krim Kamar Sutra

Bioasli akan melancarkan 2 lagi produk baru yang dijangkakan akan mendapat sambutan hangat di pasaran. Produk tersebut ialah Losyen 3 lines dan Krim Kamar sutra. Pastikan anda nantikan kemunculan produk-produk ini sedikit masa lagi

Merchant dengan Public Bank

Merchant dengan Public Bank

Terkini Bioasli telah berjaya mendapat kemudahan " Bank Merchant dengan Public Bank ". Dengan adanya kemudahan ini sedikit masa lagi, produk-produk Bioasli boleh dibeli secara online dan Ahli Bioasli boleh membuat bayaran melalui Visa kad, Master Kad atau sebarang kad kredit secara online di seluruh dunia. Kemudahan belian menggunakan kad kredit ini selaras dengan hasrat syarikat untuk memasarkan produk ke peringkat global.